• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Sunday, January 9, 2011

    REUNION SAM BATU.40,SABAK BERNAM

    8/1/2011 - Berlangsungnya 1 program Reunion "Tautan Kembali" menemukan kami kat Mines,Serdang.Dan ucapan tahniah utk Farizan Jamal a.k.a Efie...dan Noor Baiti Atan dan lain2 yg terlibat menguruskan program ni..The best la u all punya program..hehe...

    Pas subuh 6.30 aku terus jaga,biasa la pmpuan kan wat keje rumah dl,basuh kereta.konon2 swh 1 mamat ni drive kete aku tp x jadi coz naik kete naim aje..katanya nak senang n jimat kan.Lalalala..Thankz gak kepada naim n syafiq yg bg tumpang kat aku.ngee.Tp kalau de next program kena bawak sendiri la agaknyaa..warghhhh,boleh ke x boleh aku nih.haha

    Perjalanan kami bermula di Mines,Serdang.Kul 12 kami dah sampai kat sana siap makan MCd lagi.Setengah makan kat Food court.Baru la kami bermain bowling..Kul 4 lebih tolak pulak ke Restoran Nelayan,bangi..tunggu org sesat kat tepi jalan.kul 6 lebih br sampai sana.Sedap la tomyam,terbakar rasanyaa..Bak kata Faizal Razali"Kelas kau Maria"...Mamat ni memang becok betul,aku pun melayan die.haha

    Malam pula kami bergambar di Putrajaya,time ni aku x taw nak ckp apa..mood dah hilang..kepenatan,pening pale..maybe dr pagi aku kuar kan..sampai umh dalam 12.30 malam..Sory gak kat u all k.tp korang tetap best..Mantap beb..Lagi sekali tahniah utk program tautan kembali nih..Dah la,kat office nih sebelum nak msuk meeting,x larat nak membebel Lagi...heee....















    Lagi Sekali sekalung Tahniah for REUNION SAM BATU.40,SABAK BERNAM

    0 comments:

    Post a Comment